Sparad i Uncategorized

Han gör som han vill…

Helt ohämmad om vad andra tycker och tänker. Han kör sitt eget race. Har alltid gjort.

yohioDet är fotografering på kortis till helgen och han skulle vilja snygga till frisyren.  Jag säger att vi kan klippa honom, men det vill han inte då blir det inte lika långt som Yohio har.

”Ska du ha rosa hår?” frågar storebror helt chockad.

”Du kan ha lika långt hår utan att färga det”, säger jag.

”Men jag vill ha rosa hår som Yohio. Kan han så kan jag.”

Huruvida det blir klippning till fredag eller inte?! Nä, jag tror inte det. Men han är fin i sin kalufs.

Författare:

mamma,elevassistent & fascinerad av funktionshinder och kommunikation.

Kommentera

