Sparad i Uncategorized

Blogg100- Leva o Fungera

Igår sprang jag runt flera varv i stan för att leta efter sonens ryggsäck på olika Hittegods. Hittade den på ett litet Hittegods-kontor på fel adress än vad mannen fått till sig. Så nu är sonen lycklig och jag matt! Jag hade tagit semester för att det skulle komma en tekniker från hörcentralen och sedan skulle jag ta en sväng till mässan. Vid 12:30 skulle jag vara på mitt gamla jobb och hälsa på. Det var planen. Men min hjärna fick nog efter letandet så jag åkte direkt till mässan. Och där träffade jag några gamla jobbarkompisar så trippen till gamla jobbet behövdes inte just nu, dom var ju på mässan – KUL!! ❤

Författare:

mamma,elevassistent & fascinerad av funktionshinder och kommunikation.

Kommentera

