Sparad i jobb

blogg100 – administrativ kväll

Ikväll är det visserligen fredag men jag finner det ganska avkopplande att sitta vid datorn och jobba bredvid stora tv’n i vardagsrummet där det dånar ut oljud från en revy/busk som jag inte ens vill uttala namnet på. Skäms över att sådant skräp ens sänds i detta hem. PINSAMT! Men, min karl och vår äldsta son tycker tydligen att detta är roligt.

hålltummarnaSå, samtidigt som de roar sig med skäms-tv så sitter jag och skickar massa föreningsmail inför höstens Hisingens funktionshinderdag. Detta år önskar jag att det ska bli en sol som lyser över oss. Undra om det fungerar att hålla tummarna?

Författare:

mamma,elevassistent & fascinerad av funktionshinder och kommunikation.

Kommentera

