Sparad i Uncategorized

Blogg100 – jakten på tid

Visste att det skulle bli knivigt att hinna till fritids i vanlig tid så jag sa att jag kommer kl 16.

Igår fick vi tillbaka vintern här i stan och det kan ju betyda att kollektivtrafiken havererar. Dock klarade jag mig både till jobbet och hem. Men på vägen hem var jag tvungen att hoppa av för att gå till apoteket och beställa medicin, hämta ett paket på ICA som lika väl kunde blivit nerstoppat i brevlådan (suck). Men, jag hann till fritidset till 15:55!! 😮

jokerskalPaketet…det var ett bakside-skal till grabbens telefon. Gissa humöret på honom när han fick syn på detta. Helt plötsligt så säger han ”Mamma, jag kommer göra allt du säger till mig idag!” *wow* 😮

 

Författare:

mamma,elevassistent & fascinerad av funktionshinder och kommunikation.

Kommentera

