Sparad i Uncategorized

Blogg 100 – dag 3

Igår var jag knappt hemma. Åkte 6:45 hemifrån och kom hem 00:30.

Efter jobbet åkte vi till hem till klassens pedagog på aw. Det blev bakpotatis och räkor. Och lite vin till detta. Det var riktigt trevligt!!

Idag fick jag ett fint sms från vännens dotter strax efter 8. Hon saknade oss. ❤ Just då hade jag inga planer för dagen mer än att vi skulle vara tillsammans och vi skulle hitta på något utanför hemmet.

Vid 11 fick vi energi och släpade ut alla på promenad till en skola i närheten och hem igen. Då ringde vi till vännen och bestämde att vi skulle ses vid pizzerian på Stigbergstorget.

Uhhh vad gott!! 😛 Precis vad JAG behövde idag. Mys dejt med bästa tjejerna i stan och pizza!!

När vi kom hem så dök jag ner i soffan och somnade – en hel timme!!!

Nu ikväll drog ❤ iväg till en kompis på filmkväll.

bl100

 

Författare:

mamma,elevassistent & fascinerad av funktionshinder och kommunikation.

Kommentera

