Sparad i Barnen, Vardag

Har varit en otroligt lugn helg. Igår var jag och grabbarna inne hela dagen. Jag vilade mycket och dom satt och spelade en hel del.

Idag söndag gick jag och M till ICA och pantade flaskor….letade Pokemon på vägen hem.

Senare framåt kvällen tog jag och L en promenad och letade Pokemon..Han hade tur och hittade en hel del. Jag hade inte lika mycket tur för mina bollar tog slut.

När vi kom hem så gick jag ut i solen på balkongen och råkade se EN gurka på vår vissna planta!! Jaaaaaa….det var värt att kämpa halva våren och hela sommaren OCH ge upp!  pokemongo

gurkan

Författare:

mamma,elevassistent & fascinerad av funktionshinder och kommunikation.

Kommentera

