Sparad i Vardag

Magisk inloggning..

…i cyberspace…

Jag lyckades komma in på mina sidor på CSN… Fick se utbetalnings”schemat” för kommande år OM jag bestämmer mig för att plugga…

Frågan är…klarar man sig på 2400 kr vid jul om man är en barnfamilj på 2 vuxna och 2 barn + en kattprinsessa?? Tveksamt!!!

imageDet blir att mannen får jobba över, vi kommer knappt ses.. Barnen blir kinkiga för att inget är som vanligt alla är hemma när dom ska sova och med fredagsmys..*ångestknapp*

Just nu känner jag mig väldigt väldigt tveksam till detta…

 

 

Författare:

mamma,elevassistent & fascinerad av funktionshinder och kommunikation.

Kommentera

