Sparad i Vardag

Beslut hit och dit..

imageNu tror jag att jag fattat ett beslut..men det är inte jag som har sista ordet.

Idag var det städning och ihop plock på jobbet, i morgon är det skolavslutning. Försöker att inte tänka på att det är sista gången man ser flera av eleverna. Att de är stora och ska vidare till gymnasiet. Men i morgon, ojoj…Om det blir som vanligt när jag är med så är mina ögon tårfyllda och så får jag gå och gömma mig i ett hörn.

Grabbarna Bus hade avslutning idag. Pappa var hos lilleman på hans avslutning. Stora killen Bus var nöjd med att vi inte kom. Nästa år får vi kolla in honom. Lite knepigt då de går på olika skolor.

Snart iväg till Autism och Aspergerföreningen och prata HälsoSjukvård…Pepp!!

Författare:

mamma,elevassistent & fascinerad av funktionshinder och kommunikation.

Kommentera

