Sparad i Vardag

Blogg 100 – flyttat om..

image…installerat mig i vardagsrummet. Tröttnade på att sitta vid köksbordet. Får se om jag kommer trivas vid det lilla bordet i vardagsrummet. Fördelen med en laptop är att man kan flytta runt. Men jag har saknat att ha en plats, ha mina grejer på ett ställe. Jag är ju den som har hand om allas papper, pärmar, ”kom-ihåg” papper, läkarpapper och annat så jag behöver verkligen verkligen ett ställe så det är ordning på allas viktiga papper.

Nu har min dator bråkat ett tag och trots att den varit inlämnad i 3 dagar så är den fortfarande inte fixad och det gör mig så frustrerad att de inte fixade felet.

3 dagar kvar på bl100…Jag kommer fortsätta skriva.

Några gånger har jag funderat på om man borde ha ett tema under de här 100 dagarna som man bloggar om, eller om man ska skriva om lite av varje. Jag har inte haft så många läsare trots att jag länkat till 4-5 ställen..Är det den slående rubriken som ska locka?🤔

En undran… Tar man sovmorgon om man ändå vaknar samma tid på helgen som man brukar när man ska gå upp?

Författare:

mamma,elevassistent & fascinerad av funktionshinder och kommunikation.

Kommentera

