Sparad i Vardag

Blogg 100 – shoppa

imageLetat efter speciella kläder åt oss. Fick ett tips av Mia att gå hit….hade egentligen ingen plan för det idag, men när jag plötsligt var inne på Arkaden så gick jag in och kollade. Wow!! Så många fina klänningar!!!någongång i mitt liv ska jag ha en Rockabilly fest….eller gå på en. Någon gång ska jag ha på mig en sådan klänning!! Men inte till helgens äventyr! Det fick bli en havs blå/grön enklare klänning…Sedan vidare till Lindex och där hittade jag tröjor till grabbarna. Sedan en snabb vända in på Lagerhouse…ännu en butik jag är sjukt svag för. Men jag hade inte råd att köpa något ”vill ha-fast jag inte behöver”…blev 2 rullar presentpapper…sedan mot spårvagnen. Ringa grabben och fråga om han skulle åka med mig eller vänta på pappa…han ville åka med mig.

Hemma en stund, sedan ner på möte om Hisingens Funktionshinderdag som vi arrangerar den 28 Augusti i Flunåsparken. 

Författare:

mamma,elevassistent & fascinerad av funktionshinder och kommunikation.

En reaktion till “Blogg 100 – shoppa

Kommentera

