Sparad i Uncategorized

Blogg 100 – stress

Blev kvar på jobbet 15 min. Och ”världen gick under” för vår 10 åring.

När jag hade koll på vilken tid jag skulle kunna möta upp så ringde jag hans fritids. Dom pratade med Linus… Tog 3 min så ringer han mig & han är ledsen. Jag förklarade läget och han blev lite lugnare, men inte helt. Jag fick säga var jag befann mig just nu, nästa hållplats & att jag ringer honom när jag är vid badet, för Då ska han gå till sin hållplats.

Jag ringde när jag var vid badet, han lät gladare.

Författare:

mamma,elevassistent & fascinerad av funktionshinder och kommunikation.

Kommentera

