Sparad i Vardag

Blogg 100 – låg energi

elsladdJag har så mycket jag vill göra när jag är ledig… Men så fort det blir helg så går jag ner i ”sparläge”…och det verkar vara detsamma med de 2mindre ”krigarna” här hemma också. Humöret är INTE på topp och de orkar ingenting.

Idag hade jag tänkt att jag tänkt ta med killarna till Göteborgs residens….det var öppet för allmänheten mellan 10-15. Berättade om stället för Linus och han svarade ”ingenting om vikingatiden?”🙄 Nope…om Göteborg som fyller 400 år snart..”Nix, det vill jag inte!” Svarade han…

det ringde en kompis till Linus vid 11…, han har varit här hela dagen…mijo har spelat i sitt rum och jag har bråkat med min dator…bugg i Windows 10…

När tålamodet va slut la jag mig i soffan och kollade på naturprogram om barriärrevet utanför  Australiens nordöstra kust…MAGISKT!!

Författare:

mamma,elevassistent & fascinerad av funktionshinder och kommunikation.

Kommentera

