Sparad i Vardag

Blogg 100 -vardag igen

Min lilla ”paus” är över..tror det blir skönt med vardagslunk igen.

Men det var länge sedan jag kände mig så ensam som jag gjort dom här dagarna.

Jag har haft alla runt mig hela tiden, nästan för mycket. Men vi har inte pratat med varandra om det som hänt. Jag ringde min moster igår, det var skönt. Då kunde vi prata om det som varit fast vi var på olika platser ensamma men ändå tillsammans.

ljusen

Författare:

mamma,elevassistent & fascinerad av funktionshinder och kommunikation.

Kommentera

