Sparad i Vardag

Blogg100 – Fredag och planering

kommunikationJobbade ganska mycket med att skapa bilder idag till en av eleverna. ÄLSKAR det! Tycker det är så givande och tillfredsställande. Och Absolut får man en belöning då eleven blir väldigt glad!!

Efter jobbet mötte jag stora grabben som såg ganska vissen ut. Tanken var att vi skulle hämta nr lappen till Lilla varvet på söndag, men han har valt att inte ställa upp. Det är ok. Det är hans val och jag tror någonstans att det är ett klokt beslut för han är inte riktigt 100.

Vi åkte hem…varvade ner…

 

överrrakningJag började på riktigt planera morgondagen. Det är 3 stopp, eller 4.

11:00 Stora killen till sin kompis

12:30 Överraskningsmoment 1

Ca 13:45 (14:00) Överraskningsmoment 2

15:15 överraskningsmoment 3

Dags att åka hämta grabben och sedan hemåt…

Hoppas mannen blir LITE lycklig…framför allt är jag mäkta stolt över mig själv för att jag lyckats hålla tyst så här långt.

Författare:

mamma,elevassistent & fascinerad av funktionshinder och kommunikation.

2 reaktioner till “Blogg100 – Fredag och planering

  1. Hej 💖 Vännen!
    Kan man få gå på prevat kurs hos dig och få lära sig gör så fina bild scheman. Jag har försökt titta efter dig på skolan men vi har nog gått om varandra i bamba. Kan jag ringa dig i kväll??? Om det går bra sms mig när det är bäst för dig. Kram från en 💖😋vän mp.

Kommentera

