Sparad i Uncategorized

Blogg 100 – En av varje

IMG_2307Vi har verkligen lyckats få en av varje sort. Ena killen tycker inte om kläder, det är varmt med kläder. Han skulle helst gå i kortbyxor och t-shirt året om. Den andra är allt som finns att ha på sig. Dvs t-shirt, långärmad tröja, lång byxor, strumpor och varma tennisskor.Jag lyckades få iväg honom på morgonen utan jacka!! Allt detta tar man på sig även när det är +25 grader ute. Idag gick han med på keps för att skydda huvudet lite. Tyckte det var lite för varmt för hans OMG mössa, även om mössan är i tunn bomull. Och han påstår att han inte är på gränsen till att smälta! Min stora kille med shorts är förtvivlad för att han ”håller på att rinna bort”..

Synd att klaga på detta underbara vädret nu, det är bara början på maj. Jag älskar detta! Vi satt ju inne hela helgen eftersom vi går på penicillin kur och då ska man ”helst undvika solen” och jag var så deppig. Så idag när jag har jobbat har jag varit ute så mycket jag kunnat.

Författare:

mamma,elevassistent & fascinerad av funktionshinder och kommunikation.

Kommentera

