Sparad i Uncategorized

Blogg100- Nu räcker det! ;)

Symaskinen ihop plockad… Efter 3 dagars sittande känner jag mig färdig för lång tid framöver.. Nytt tyg till kuddarna på balkongen och en liten väska till min iPad. ………… ”nu räcker det!” Som Mijo sa innan han gick och la sig.. Han har varit måttligt förtjust i att jag sytt. Jag brukar inte ha symaskinen framme och den låter ju en del. (den är 26 år gammal!) Men jag är nöjd…mina ”skapelser” har varit helt gratis, hade allt i garderoben.
sytt

Författare:

mamma,elevassistent & fascinerad av funktionshinder och kommunikation.

Kommentera

