Sparad i Uncategorized

Blogg100- Nu drar jag….

…igång på riktigt!

I några veckor har jag på morgonen när alla boys lämnat hemmet…tränat på någon maskin Kent köpt hem ” för att han skulle använda den”..Jag gillar ju inte publik och Iris bryr sig inte …men idag så gick jag ner till träningsrummet vi har tillgång till, vi som bor här.Jag rodde 1000 meter och cyklade 5 min. IMG_2278Detta på ca 30 min. Jag tycker inte om att träna…och jag siktar inte på att bli en beach 2016..men jag saknar min midja. Vågen står stadigt på 62 kg sedan många år…men midjan är borta.

Och med tanke på att jag inte äter/dricker onyttigt mer än på fredag/lördagar så kanske jag ser min midja lagom till semestern då jag beställt sol och värme. Det är inget löfte!

Författare:

mamma,elevassistent & fascinerad av funktionshinder och kommunikation.

Kommentera

