Sparad i Uncategorized

Blogg100- magen 

Magen ur led..

Jag säger det ofta till mig själv att jag inte! ska ära skolmaten på jobbet… Men jag behöver lunch & jag kan inte äta egen mat i bamba.. 

Jag brukar ta mest av salladen, den är god! och inte så mycket mat.. Samma sak igår när det var tomatsoppa med makaroner i… Mest sallad och en brödskiva med färskost på.

Jag mådde bra till 22 när jag gick & la mig..trött & illamående. I morse fick jag knappt i mig frukosten. Gick iväg till spårvagnen, åkte 2 hållplatser gick av & åkte hemåt..sprang hem & in på toa. Sov några timmar på förmiddagen innan jag hämtade grabben i skolan.

Blääää….för magknip!!😫

Författare:

mamma,elevassistent & fascinerad av funktionshinder och kommunikation.

Kommentera

