Sparad i Vardag

Blogg100-allergi?

image

Jag fick astma efter ha dragits med lunginflammation i 3 månader vintern 2011/2012… Har klarat mig hyggligt med medicinerna…

I fredags fick jag hämta lilla grabben som har nån lusepedemi… När vi kom hem vid lunch så fick jag världens hostattack som höll på hela endags kväll…hela lördagen. Mia, en ❤️ Vän sa att det kanske var pollenallergi.. Jag har aldrig känt av det på våren förut så jag tänkte inte så mkt på det just då, men senare på kvällen när lungorna nästan fått nog så tog jag min astma medicin med extra dos och…. Det blev bättre, det lugnade sig. Idag söndag har jag inte hostat lika mycket..Så Mia, du har nog rätt..😉

Författare:

mamma,elevassistent & fascinerad av funktionshinder och kommunikation.

En reaktion till “Blogg100-allergi?

Kommentera

