Sparad i Uncategorized

Blogg100- kreativ dag…

…gjorde mig lycklig. Men ack så trött jag är i huvudet nu på kvällen.

Jag åkte till mormor. Idag var hon med….vi pratade om morfar och begravningen. Skönt att hon var”här” och inte svamlade om något annat…det har varit rörigt senaste gångerna jag och dom andra varit där. Men det är ju så med demens, jag vet ju det.

jag avslutade besöket med ett ”vi ses snart igen”… Tyvärr är det mer sorg på det kommande besöket för oss, får hoppas att hon klarar av det.

Vi fick hem kläderna till begravningen idag och Mijo fick sin fluga. Så lycklig han är!

image

Författare:

mamma,elevassistent & fascinerad av funktionshinder och kommunikation.

Kommentera

