Sparad i Uncategorized

Blogg 100 – Öhhhh….Stopp nu!!

Följ min blogg med Bloglovin

Jag gillar måndagar…Och ännu bättre att det var ett strålande väder idag också!! Våren är här och visar sin bästa sida.

Mötte upp Mia på Järntorget o vi tog en fika efter jobbet. Åkte sedan vidare och åkte hem med Linus som visst kunde tänka sig att vara ute.

Öhhhh….Stopp nu!! Han ville vara ute!? Fattar ni? Han protesterade inte när jag kom med det förslaget! Det fanns bara en liten hake. Han ville ha sparkcykeln som var på vår balkong. trappaSå vi gick upp 112 trappsteg. Sedan ner 112 trappsteg. När hans kompis kom så gick jag upp 112 trappsteg för att dricka lite kaffe, då ville dom in….gick ner 112 steg och upp igen 112 trappsteg. NU var jag trött i benen. Efter 560 trappsteg…det måste väl ändå vara lite motion?

 

Författare:

mamma,elevassistent & fascinerad av funktionshinder och kommunikation.

Kommentera

