Sparad i Uncategorized

Blogg100 – Nu har det varit mycket!

Jag glömde blogga igår…Minns inte ens att jag tänkte tanken. Igår hade jag fullt upp med att sanera lilleman från ÄNNU EN OMGÅNG av löss. Dock bara En liten fuling som ställde till det denna gången. Men jag behandlade håret och så sa vi båda två :”Aldrig mera!” Önskar så mycket att det kunde bli sanning.

Nu är det en vecka sedan min morfar dog. Känns konstigt att veta att han inte finns. Samtidigt blev han 90 år. All heder till honom för att han klarade av det med allt han var med om i sitt liv. I slutet av månaden är det begravning. Första begravningen grabbarna kommer medverka på. Vi har pratat om morfar och vad dom ska ha för kläder, har dock inte köpt dom än.

Ikväll var jag på möte kring Funktionshinderdagen som är 28 aug. Ska bli kul att få vara med och rodda detta ihop med dom andra. Nyfiken? Gå gärna in på vår Facebookssida och titta vad som hände förra året. Årets program är inte riktigt spikat ännu, men vi jobbar på det. Men jag kan lova att det blir ett späckat program mellan 12-16 med artister och andra aktiviteter.

Hisingens Funktionshinderdag på Facebook

 

 

Författare:

mamma,elevassistent & fascinerad av funktionshinder och kommunikation.

En reaktion till “Blogg100 – Nu har det varit mycket!

  1. Beklagar förlusten av din morfar!
    Mitt lustips, förutom att använda Nyda eller ännu hellre Paranix Sensitive (8-timmarsvarianten) är att plocka fram fönen och blåsa så varmt det går ett par gånger i veckan åtminstone. Hoppas ni slipper fler attacker nu 🙂
    Kram

Kommentera

