Sparad i Uncategorized

Blogg100-Intervju och föräldragrupp

imageJag träffade vår goa vän Mia och gjorde en intervju med henne om livet innan allt kring dottern. Det har varit en trasslig tillvaro för dottern, men på något vis ville jag fånga upp personen som kämpat för sitt barn. Så vi satt och pratade i några timmar på ett café vid Kronhusbodarna, Café Kronhuset. Det var mysigt. Tack Mia för att jag fick fråga dig.

ljusen                                                                                              När det var dags för henne att åka och hämta sin dotter hade jag lite tid över i stan så jag gick till Domkyrkan och tände ett ljus för pappa och morfar.

 

Lite tidigt, men efter det åkte jag iväg till Autism och Aspergerföreningen, det var föräldraträff. Det var kul gäng idag med både oss som hängt med ett tag och några nya.

Författare:

mamma,elevassistent & fascinerad av funktionshinder och kommunikation.

Kommentera

