Sparad i Uncategorized

Blogg 100 – möblerat om…

I morse när jag åt min frukost vid datorn tänkte jag mig en slapp dag. Men så började vi prata tv apparater.. Mijo behöver en när han vill vara på sitt rum. 

Och så drog jag igång.. Alla fula ord jag kan har jag nog sagt flera ggr om. Ikea har inte varit min favvo affär denna dag med muttrar och skruvar hit och dit. Men till slut, efter 4-5 timmars slit så blev jag klar. Kent hjälpte mig med det tyngsta som tv’n och TV-bänk och resårmadrass.

Du har ont i ryggen, men sätt dig med barnen & kolla på en film. Jag ropar om jag behöver.

Killarna blev nöjda…Nu fick M det stora rummet eftersom han har mest prylar och leker mer.. Linus leker inte så mycket men har lite prylar hos sig också.

Författare:

mamma,elevassistent & fascinerad av funktionshinder och kommunikation.

Kommentera

