Sparad i Uncategorized

Blogg 100- Studiedag på fritids

Haft en bra dag på Linus fritids mellan 9-13…det var bara 10 av 40 barn där så jag gissar att ljudnivån var ok för honom.
Just denna dag var det legobygge samt fullt ös med pingisturnering och dans, bollspel i gympan. Det enda jag har att ”klaga” på är att det var musik non-stop från 8 i morse tills det var lunch och sedan igen när det var aktiviteter i gympasalen. Jag gillar musik, men om man ska dämpa det hyperaktiva hos barn så ska det vara lugnt en stund…Jag är galet trött i huvudet, men det kan ju bero på att jag är inte van att vara på ett ”vanligt” fritids och satt troligen omedvetet på helspänn hela tiden.
”Mamma,sluta var sådan surpumpa. Var glad att du har ett huvud istället.” (Mijo)
skratt
Författare:

mamma,elevassistent & fascinerad av funktionshinder och kommunikation.

Kommentera

