Sparad i Uncategorized

#blogg100 – skärtorsdag

image

Jag hann inte vara på jobbet så länge innan telefonen gick varm…Först Mijos fröken som skickade sms. Sedan ringde hon och jag svarade mitt i ett möte. Mijo har löss. 😒😫 orkar inte!!! Jag sa att hon får ringa Kent för han var ledig idag. Får ett meddelande om det inte går att få tag i honom…. När mötet var slut så ringde jag honom och då hade dom löst det och Mijo var hemma…

resten av min förmiddag blev att testa joystick med ett program för en elev. Göra en signatur till mailen… Sedan var det lunch och dags att åka hem.

påskhelgen blir nog lugn….

 

 

 

 

 

Författare:

mamma,elevassistent & fascinerad av funktionshinder och kommunikation.

Kommentera

