Sparad i Uncategorized

#Blogg100 – ”Den som lever får se…”

Idag har jag varit på äventyr. Allt gick bra. jag hade bra känsla i magen när jag åkte hem. Men beslutet ligger inte hos mig. Jag vet inget än. När jag väl var hemma kom magknipet. Tänk om jag inte får vara ledig med grabbarna i sommar. PANIK.panik

Vi har nog svårt att få barnvakt några timmar någon enstaka gång. Finns inte på kartan att någon skulle ha dom i 4 veckor. Jag/vi skulle heller inte vilja ha dom borta i 4 veckor – skulle sakna dom varje dag. Kent har sökt semester, men han vet inte om han är ledig barnens lediga veckor eller om han måste tänka om.

Så jag får leva i ovisshet ett tag.

”Den som lever får se…”

Författare:

mamma,elevassistent & fascinerad av funktionshinder och kommunikation.

Kommentera

