Sparad i Uncategorized

Man on wire – #Blogg 100

trasigajeans thirtpeace

En galet seg dag med huvudvärk. Men det har varit mysig dag ändå..Älskar att ha helg! Gå runt i mina trasiga jeans och gammal T-shirt…så avkopplande. Det är nog det enda jag har kvar av 80 talet i min själ 😉

Sa det till Kent igår att jag kommer gå i jeans även när jag är 90+ aldrig kommer jag sluta med det…

manonwire

Vi avslutade barnens kväll med att titta på en film..”Man on wire” Info om den hittar du här. Kan ju säga att jag var supernevös…!

 

Författare:

mamma,elevassistent & fascinerad av funktionshinder och kommunikation.

Kommentera

