Sparad i Uncategorized

#Blogg100-Jobb

Jag har under ett bra tag sökt jobb. I vissa perioder mer envist än andra. Sedan december är jag sjukskriven och nu inser jag efter ett tag att det var ett bra steg att ta även om jag inte blir rik. Jag blir piggare och orkar med min fritid med familj och annat skoj. Livet innehåller inte bara jobb, inte mitt iallafall.
Även om jag gillar mitt jobb och eleverna är härliga på alla sätt. Min hörsel sätter stopp, jag orkar inte.

Så för drygt en vecka sedan så sökte jag ännu ett jobb jag hittade på offentligajobb.se i hopp om att dom skulle höra av sig. Och det gjorde dom! Så jag ska på intervju!! Mer säger jag inte.. 😉

Jag har länge tänkt att jag ska göra något annat inom funktionshinder, men jag inser att jag ÄR BRA på det jag gör och det funkar oftast himla smidigt. Det är bara det att jag inte orkar med massa ljud för jag blir så ofantligt trött i huvudet. Jag är så kluven…Men, nu hoppas vi på detta om det kan vara något 😉

hålltummarna

Författare:

mamma,elevassistent & fascinerad av funktionshinder och kommunikation.

Kommentera

