Sparad i Vardag

#blogg100 – vispa, smeta, baka

pizzabullar

När Mijo och jag kom hem mötte vi Kent och en el kille. Elkillen (man) skulle fixa en el kontakt till hallen. Yes, va bra det blev!! *Tack Tack Tack tack*

När han var klar och åkte så började kent vispa med cement vispen…(missade att ta kort) sedan smetade han ut det i ett jämnt lager…så nu ligger det cement på den lilla ytan där det förut låg hö… Lycklig!!

Jag kände mig smått rastlös och kom på att jag hade jäst i kylen som snart blir gammalt. Ja, jag gör alla mina banditer lite lyckliga och gör pizzabullar. *Ni kan bara ana vilket smile det blev på Kent när han fick veta vad jag skulle göra.*  skratt

”Äntligen har du förstått vad du ska göra!”

 

Författare:

mamma,elevassistent & fascinerad av funktionshinder och kommunikation.

Kommentera

