Sparad i Uncategorized

Allt försvann för 11.90 kr

bl100

 

 

 

I kanske ett år har jag haft en annan sida här på wordpress med en .se adress. Eftersom jag haft två bloggar att betala för har jag hållit kostnaden nere för denna .se bloggen tills datumet för den andra skulle gå ut. Men det var så jäkla struligt att betala den, så nu i febr/mars månad struntade jag i att betala den även om priset/månad bara var 11.90 kr. Naiv som jag var så trodde jag att jag skulle få behålla ”grund” adressen (wordpress) , men nix. Den är avstängd!!

‘Och på denna sidan ligger alla mina texter. Jag blev så frustrerad!!!!!!! Varför kunde jag inte få behålla grundadressen??

frustrerad

 

Författare:

mamma,elevassistent & fascinerad av funktionshinder och kommunikation.

Kommentera

